Followers

Thursday, February 23, 2012

sARanGhAe



Assalamualaikum and good afternoon..
Moshi..moshi..


Olla ebelibody.. hu..hu..hu..hu..
Kat tempat korang panas ka hujan??
Kat cnie kat umah abg aku nie panas sangat.. kadang-kadang kalau panas sangat nanti hujan akan turun..
Adeehh.. aku x leh cuaca panas sangat or sejuk sangat.. kang kepala aku akan sakit..
Bila dah sakit kepala sangat-sangat satu keja x leh wat..
Bukan setakat sakit kepala ja my whole body terutamanya belakang badan akan sakit sangat-sangat..

Eh.. melalut plak aku nie..
Saranghae.. Wo Ai Ni.. I Love You.. Saya sayang awak..
Hmmmm.. this word is nothing for me rite now..
Why?? i dont know why..
Nothing special this word for me.. nothing..
Hmmmm.. aku x sepatutnya membiarkan perasaan ini menguasai diri aku tapi aku dah x leh tahan ngan keadaan sekarang nie..
Aku pun ada hati dan perasaan macam orang lain..
Aku bukannya patung.. aku nie makhluk bernyawa seperti insan-insan lain gak..
Kalau dah x suka cakap ja la x suka..
Jangan r wat aku macam nie..
Hmmmm.. haish.. it's really-really hurt rite now..


Adios amigos..
Ja mata..

No comments: