Followers

Thursday, February 23, 2012

mENgHitUNg hARi


Assalamualaikum and good morning..
Moshi..moshi..

Buhsan + jeles + excited + neves + sakit hati = arrggghhhh.. macam nak crazy for a while..
Macam-macam perasaan yang sedang bergelodak dalam hati aku nie..
Buhsan sebab x tau nak wat pa..
Jeles sebab member dah tunang, dah kawin, dah ada anak.. aku???? hmmmm....
Excited sebab x lama lagu aku akan dapat kakak ipaq..
Neves sebab interview around the coner but i'm not prepare yet.. haiissshhh..
Sakit hati sebab someone buat aku nie macam wujud and x wujud ja.. when need me baru mesej or call.. tapi memang susah r nak tunggu panggilan dia.. bila kantaoi ngan aku baru r nak mesej bagai kalau x hampeh.. dugaan.. dugann..
Hmmmm.. hanya dapat bersabar ja..
Rasa macam nak nangis pun ada bila tengok orang lain happy and bahagia..
Hmmmm.. doakan hari-hari aku berjalan ngan lancar and doakan semoga aku berjaya ngan interview akan datang nie.. doakan semoga aku berjaya ya.. amin..

Adios amigos..
Ja mata..


No comments: