Followers

Saturday, February 25, 2012

mISs tHEm s0 mUCh


Assalamualaikum and good morning..
Moshi..moshi..


Ollaa everybody.. sapa x tidoq lagi angkat tangan dan kaki anda dan regang-regangkan tangan dan kaki anda.. 8 lagi.. hak..hak..hak..hak..
Orait.. jom kita lari setempat plak.. hak..hak..hak..hak..
Ermmmm.. penat r plak.. fuh..fuh.. jom minum dulu.. hak..hak..hak..hak..

Uits.. lapaq r plak.. sapa nak join supper?? jom..jom..jom..
Ada nasi paprik.. sapa nak??
Hu..hu..hu..hu.. makan nasi tengah-tengah malam plak..
Kalau nak join mai r.. he..he..he..he.. aku x kisah kalau berkongsi pun..

Ermmm.. actually kalau aku sedih ka marah ka geram ka merajuk ka happy ka or lain-lain perasaan yang menyelubungi diri aku nie aku mesti makan.. x kisah r makan pa pun janji perut aku nie aku dapat isi.. after that i'll be ok..
Tadi aku tengok cerita Invincible Youth 2 Episod 10..
Dalam episod nie G8 di pecahkan kepada 4 group..
1st group kena potong kayu untuk wat kayu api..
2nd, 3rd and 4th group kena g umah nenek and tolong depa wat apa-apa ja r.. memasak, make up, kemas umah dalam and luaq..
I'm so touching when they hang out together.. 
That remind me my grandfather and my lately grandfather and my lately grandmother.. i miss them so much.. really miss them so much..
Waaaaaa.. isk..isk..isk..isk.. grandpa.. i miss you and the memories with you..


Adios amigos..
Ja mata..


No comments: