Followers

Sunday, February 19, 2012

i gEt nEw fRIenD


Assalamualaikum and good morning..
Moshi..moshi..


Hope korang sihat hendakNya..
Dah lama aku x mai cnie..
Aku x tau nak story apa kat cnie dah sebab otak dah hampir beku and blur..
Banyak story mory actually.. tapi bila fikir-fikir balik xkan r yang dalam selimut pun nak cerita kat orang.. biarlah ada privacy ckit..
Oklah.. back to the topic..
Actually, lebih kurang beberapa jam yang lepas aku dapat kawan baru..
Orangnya cantik sangat, sweet, peramah..
Nasib baik r dia sudi sembang-sembang ngan aku and ajak lepak dalam bilik dia.. so, x r aku rasa segan sangat..
Perrgghhhh.. baru kenal beberapa jam ja dia sudi ajak masuk lepak kat bilik dia..
Apa-apa pun thank's Miera sebab sudi luangkan masa sembang-sembang ngan saya..


K lah.. subuh pun dah masuk so selamat menunaikan solat subuh ya kawan-kawan..
Adios amigos..
Ja mata..


No comments: