Followers

Thursday, December 1, 2011

. H . A . C . K . S .


Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Moshi..moshi..

Ermmm.. aku tak tau nak mulakan macam na..
Lebih baik aku straight to the topic ja lah..
Malas nak fikir-fikir panjang sebab kepala aku tengah sakit sangat-sangat nie so memang tak leh fikir sangat r..
Rasa macam dah nak meletup ja kepala nie..
Masuk hari nie dah 3 malam aku x leh tido sebab terlalu banyak berfikir dan terlalu banyak manik-manik jernih yang jatuh ke pipi aku..
Hope malam nie aku dapat tido ngan lena dan tenang.. amin..
Actually aku dah penat.. dah letih.. dah putus harapan.. n macam-macam lagi r yang sedang bersarang dalam kepala otak aku n hati aku nie..
Kenapa aku sering di buru ngan perasaan-perasaan n situasi yang macam nie??
Kenapa aku?? kenapa??
Ya Allah.. aku dah tak terdaya n tertanggung lagi ngan situasi yang macam nie..

. H . A . C . K . S .
Apa tu?? 
Coklat . H . A . C . K . S . ka?? (orang lain akan panggil gula-gula tapi orang sebelah cnie gula-gula pun depa panggil coklat n coklat pun panggil coklat.. kwaha..kwaha..kwaha..kwaha..)

H a n y a
A k u
C i n t a
K a u
S e o r a n g

Ya.... H a n y a A k u C i n t a K a u S e o r a n g sahaja..
Tapi adakah kau pun sama H a n y a K a u C i n t a A k u S e o r a n g sahaja??
Perkara ini sering bermain-main di dalam kepala otak aku sehingga ke hari ini..
Kadang-kadang aku was-was ngan apa yang aku sedang rasai sekarang nie..
Ya Allah.. Ya Tuhanku.. Engkau jauhkan lah perasaan prasangka aku terhadap dirinya..
Tapi.... aku tak dapat nak mengelak dari berperasaan tidak sedap ini wujud dalam hati aku nie walaupun aku cuba menafikannya..
Hurrmmm.. semakin lama semakin pudar rasa kasih, sayang, cinta dan harapan terhadap dirinya..
Aku dah tak nak menaruh harapan lagi..
Kenapa aku cakap macam tu??
Setiap kali aku hantar mesej H a n y a K a m u D i H a t i k u I n i . . H a n y a K a m u Y a n g A k u S a y a n g . . terus dia mendiamkan diri..
Hurmm.. pas nie aku takkan mesej macam tu dah kat dia..
Pasai pa aku takkan mesej macam tu dah kat dia??
Sebab yang sakit hati aku.. yang luka hati aku..
Sakit hati n luka hati aku ngan respon dia tu..
Aku dah tak kisah sekarang nie kalau ditakdirkan memang Allah dah tetapkan aku bersendirian tanpa teman di sisi aku sehingga ke hujung nyawa aku..
Terlalu banyak perkara yang dia lakukan sehingga aku benar-benar terluka n kecewa..
Luka lama berdarah kembali dan semakin parah luka tersebut sebab aku membenarkan sejarah lama berulang kembali..
Bodohkan aku nie sebab membenarkan sejarah lama berulang kembali walaupun aku berharap sangat agar sejarah lama tidak berulang kembali..
Eh.. apa la yang aku dok melalut nie??
Maybe sebab kepala dah memang tengah ting tong n sakit sangat-sangat r nie dok merapu meraban..




Adios amigos..
Ja mata..


No comments: