Followers

Saturday, December 10, 2011

. W . H . Y .


Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Moshi.. moshi..

Yuhuu.. hu..hu..hu..hu..
Tudia.. kesengalan dia dah mai dah..
Kwaha..kwaha..kwaha..kwaha..
Straight to the point..
. W . H . Y .
Apa ke benda plak nie??
Ce habaq mai apa . W . H . Y . nie..
Cheq nak habaq mai r nie..

. W . h . y . i . t . a . l . w . a . y . s . h . a . p . p . e . n . t . o . m . e .
. a . l . w . a . y . s . H . u . r . t . i . n . a . r . e . l . a . t . i . o . n . s . h . i . p . 
. i . ' . m . n . o . t . Y . o . u . r . s . a . n . y . m . o . r . e .

Pengalaman banyak mengajar aku erti kesabaran dalam sesebuah perhubungan..
Itu yang sering aku ingatkan..
Selagi aku boleh bersabar aku akan sabar..
Hu..hu..hu..hu.. dah start kemerepekan kemerapuraban..
Haish.. miss ciku oii rosak bahasa tu..
Tau dek 'mama kesayangan' (guru BM yang aku sayang so much) ang, habis r.. 
Penat-penat dia ajaq ang tapi bahasa rosak gak ang guna..
Wut..wut.. maaf ya ma.. he..he..he..he..

K lah.. nanti aku merepek merapu meraban lagi ya..
Cheq nak beradu r mata udah berat..
Kwaha..kwaha..kwaha..kwaha.. 
Mantai mucuk cheq dah panggil tu.. korang ada ka??
Selamat malam n selamat pagi korang..

Adios amigos..
Ja mata..


No comments: