Followers

Saturday, December 31, 2011

DiSp0intEd


Assalamualaikum and good evening..
Moshi..moshi..

Ermmm.. lagi beberapa minit ja lagi nak masuk tahun 2012..
Sebagai penutup tahun 2011, aku betul-betul kecewa ngan Ombak Rindu The Movie..
Sebab apa aku kecewa??
Kepada peminat-peminat novel Ombak Rindu, korang mesti tau sebab pa aku kecewa sangat-sangat..
Honestly..dari awal cerita sampai ending aku tak rasa ckit pun sedih n romantika bagai seperti yang digembar-gemburkan oleh mereka yang tengok kat panggung..
Siap pesan sediakan tisu berkotak-kotak..
Haish..sory r korang sebab aku x sediakan tisu berkotak-kotak pun sebab aku x leh nak feeling romantika and sad bila aku tengok filem 2..
Honestly gak dari awal cerita sampai ending aku asyik tergelak ja ngan jalan ceritanya..
Aku bukan x sokong filem melayu nie tapi tolong r kalau nak jadikan atau nak adaptasi dari novel please sangat-sangat jangan kecewakan peminat-peminat novel tersebut..
Lepas nie kalau nak wat cerita dari novel, please make sure the story that you will make won't be like Ombak Rindu The Movie..
Kepada peminat-peminat ORTM, jangan r nak marah-marah hanya sebab ada yang x suka ngan ORTM..
Baca novel dulu baru korang tau..

Adios amigos..
Ja mata..

No comments: