Followers

Tuesday, November 29, 2011

CanDId tImE c0ntESt


Assalamualaikum and good afternoon..
Moshi..moshi..




Check it out the rules :

1) wajib follow blog Muna ## done ##
2) buat entri bertajuk 'CANDID TIME CONTEST' ## done ##
3) letak banner ## done ##
4) letak pic candid sama ada sorang atau beramai-ramai ## done ##
5) tag 2 orang ## done ##


Lupa plak nak habaq.. hu..hu..hu..hu..
Hadiah-hadiah yang menanti pemenang memang menarik..


CLOSE DATE :
13/12/2011


Kali nie aku nak join contest dari Muna Rahimah plak..
Macam na aku tau pasai contest nie??
Masa aku dok BW hari 2, aku ternampak la contest nie kat blog Mr. Daniel Adi..
Jenuh cari pic candid..
Haish.. aku xdak sangat pic candid nie tapi kalau aku nak pedajai orang memang banyak r pic candid kawan-kawan aku..
Tapi.... semua pic candid kawan-kawan aku 2 adalah hak personal so x leh nak publish..
Dalam dok godeh-godeh.. akhirnya jumpa r pic nie..


Kwaha..kwaha..kwaha..kwaha.. 
Kenangan di akhir sem ngan kawan-kawan sekelas aku..
After last class kitaorang wat plan macam-macam.. nak g sinun la.. nak g sitok la.. nak makan 2 la.. nak makan nie la.. nak lepak tepi tasik la.. nak lepak air terjun la..
Last-last.. akhirnya g picnic kat sungai Kalumpang Resort..
Kwaha..kwaha..kwaha..kwaha..
Sempat lagi g picnic sebelum bertarung di medan exam 2..
Hope tak lambat r aku join contest nie..

Insan-insan yang bertuah :

To all contestant all the best..
Gambattee..

No comments: