Followers

Sunday, October 2, 2011

SATU

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Moshi..moshi..


satu.. one.. ichi.. il..
Apsal tiba-tiba counting nombor plak nie??
Tapi counting satu.. one.. ichi.. il.. ja pun.. takkan yang tu ja tau counting..
Hu..hu..hu..hu.. 
Actually aku counting satu.. one.. ichi.. il.. ja sebab aku dengaq lagu nie r..
Best weiiii dengaq lagu nie..
Memang touching r..
Aku asyik ulang ja dengaq lagu nie..
Lirik dan rythm nya memang best..
Hujan gak aku bila dengaq lagu nie..
Tahniah kepada penciptanya CL dan juga kepada penyanyinya RR..

Kalu kita tengok sekeliling kita la kan sekarang nie memang sedih..
Sebab pa aku kata sedih??
Cuba korang tengok keadaan sekeliling korang.. macam na??
Kalu korang rasa apa yang aku rasa memang dah tak lama ja lagi..
Kemarahan orang ada had dan batasnya kan??
Kemurkaan ALLAH S.W.T.??
Renung-renungkanlah dan fikir-fikirkanlah..
Kita dah jauh tersasar dari jalanNya..
Aku akui kesilapan yang pernah aku wat..
Besa r keadaan sekeliling banyak mempengaruhi kita..
Korang jangan bohong r kalu korang tak pernah wat silap walaupun itu hanyalah kesilapan kecil..

Orait.. back to the topic..
Actually.. aku ingat gambaq aku takdak sebab aku tak dapat email pun dari RR..
Tup..tup.. tengok-tengok ada r gambaq aku..
Hu..hu..hu..hu.. nak kena kumpul 'LIKE' banyak-banyak nie..
He..he..he..he.. so kawan-kawan ku tolong la klik 'LIKE' ya kat gambaq aku tu..
Voting closed on 14th October 2011..
Voting closed masa birthday aku tu.. so.. vote banyak-banyak dan cepat-cepat ya sebelum 14th October nie ya..
Di ulang vote banyak-banyak sebelum 14th October 2011..
Segala pertolongan korang yang men'LIKE' gambaq aku tu hanya ALLAH yang dapat membalas segala jasa korang tu..
Ringan-ringankanlah tangan dan lembutkanlah jari jemari korang klik 'LIKE' kat picture saya ya..


"PLEASA KLIK LIKE MY PICTURE NUMBER 054 YA..THANK YOU VERY MUCH"

Here the song.. hope korang enjoy lagu nie..

"SATU"



adios amigos..
ja mata..


No comments: