Followers

Saturday, October 15, 2011

おたんじょうびおめでとうございます


Assalamualaikum dan selamat sejahtera..
Moshi..moshi..




Allah selamatkan kamu.. 
Allah selamatkan kamu.. 
Allah selamatkan Miss Ciku (Nur Farhana Ibrahim).. 
Allah selamatkan kamu..


おたんじょうびおめでとうございます




Nyum..nyum.. cedapnya kek coklat kat atas 2.. he..he..he..he..
Olla you all.. 
1stly saya nak ucapkan ribuan terima kasih kat depa-depa yang ucap happy birthday to me last night.. 
Arigatoo gozaimasu.. 
Kamsahamnida..
Thank you..
Terima kasih..


Actually aku nak wat entri semalam tapi tak jadi wat sebab sedih sangat-sangat..
Hurmmm.. sebab pa aku sedih sangat-sangat??
Sebab insan-insan yang aku sayang tak ucap pun kat aku..
Apatah lagi my ai itsu mo lagi r tak ucap langsung..
Aku ingatkan my ai itsu mo la orang yang 1st ucap kat aku tapi orang lain yang ucap kat aku.. member aku yang baru ja aku kenal plak 2 yang jadi orang 1st ucap..
Lagi r bertambah sedih..
Ingatkan malam 2 dia kol dia nak ucap ka apa ka kat aku tapi hampeh..
Member baru aku kata maybe esok pagi dia mesej r ucap happy birthday..
Dah dia kata macam 2 xpa r.. tggu ja la esknya (14/10)
Tggu punya tggu punya tggu sampai ke malam xdak pun dia send mesej..
Lagi r sentap aku kat cnie..
Dah dia tak mesej aku pun mesej r dia lebih kurang kul 6 petang tapi xdak respon pun..
Pas tu aku kol dia kul 6.10 petang dia tak angkat pun lagi r berasap aku dibuatnya..
Tggu punya tggu punya tggu ingatkan dia nak reply r or kol aku balik malam 2 tapi hampeh.. geramnyaaaaaaaaaa....
14/10 pada tahun nie aku rasa cukup istimewa sebab jatuh pada hari jumaat n malam sebelum 2 bulan mengambang.. perrgghhhh.. memang cantik bulan malam 2 sebelum jam menginjak kul 12 tengah malam 14/10..
Aku sentiasa berdoa supaya hubungan aku ngan my ai itsu mo berkekalan hingga ke hujung nyawa n berharap birthday kali nie akan lebih istimewa dan bermakna.. tapiiiiii.... hurrmmmm....
Ku sangka kan panas hingga ke petang rupa-rupanya hujan di tengah hari..
Isk.. isk.. isk.. isk..
Waaaaaaa....


No comments: