Followers

Friday, August 12, 2011

c0UntIng..c0UntIng..c0UntIng..

Assalamualikum and morning you all..
Moshi..moshi..

Hu..hu..hu..hu.. dah 12 Ramadhan r kita berpuasa....
Alhamdulillah.. Allah masih panjangkan lagi umur kita untuk meneruskan bulan Ramadhan yang mulia ini n hidup kita.. amin....
Sekejap ja kan kita berpuasa??
Dalam dok counting-counting sat ja aku dah nak habis praktikal....
Alhamdulillah.. akhirnya akan habis gak praktikal nie....
Pas nie nak kena counting yang lain plak.... hu..hu..hu..hu..

Hmmmm.... pas habis praktikal nie apa la aku nak wat ya?? (sambil garu kepala yang x gatal)
Sementara 2 kalu leh nak gak try keja.... hu..hu..hu..hu..
Actually aku belum lagi pernah kerja batul-betul kat satu-satu tempat 2....
Pengalaman kerja pun hanya time praktikal nie ja la.... sadis kan aku nie??
Teruk..teruk..teruk.. haishh....

Umuq pun makin meningkat tua....
Teman pun x dak lagi....
Keja pun x dak lagi....
Apatah lagi anak lagi r x dak lagi.... (berapa banyak lagi r ang nie..hu..hu..hu..hu..)
Adoiyaii.... aigo....
Sabaq..sabaq..sabaq.. 
InsyaAllah ada la nanti 2....
Walaupun lambat nanti ada gak....

Aku pun x tau nak celoteh apa lagi so adios amigos....
ja mata....



No comments: