Followers

Friday, January 14, 2011

pENghULU sEgALa hARi

ermmmm.... ari nie mcm besa r spt ari2 ln....
tapiiii.... besa r ada ja yg menyakitkn ati....
aku pn x fhm r ngn m'sia zmn skrg nie....
mcm2 kerenah aku tgk depa nie....
celik ja mata.. pot.. pet.. pot.. pet.. pot.. pet..
x ksh r nk pot.. pet.. pot.. pet.. apa pn....
tapiiiii.... yg wat lobang tlinga aku x tahan smpai cayaq taik tlinga aku nie sbb ada la hamba Allah nie msk clz ja n lect start bg kuliah ja dia pn start pot.. pet.. pot.. pet.. pot.. pet.. kat blkg.... (bobek apa pn aku x tau r.... bobek?? apa 2?? bobek nie mksdny merepek)
kalu dia bobek pelan2 xpa gak.... tapiiii.... 
sora dia 2 m'gnggu konsentrasi aku.... panas ja aku time 2....
huh.... skt jiwa aku sat ms dlm clz td....
x penat ka mulut 2 asyik dok b'bunyi ja????
aku yg dengaq nie pn jd penat.... 
bkn stakat penat ja ati pn panas ja....
adeehhhhh.... dia dok pot.. pet.. pot.. pet.. pot.. pet.. smpai r hbs clz....
apa yg 'hot' pn x tau r....
pot.. pet.. pot.. pet.. pot.. pet.. mcm x jmpa b'puluh2 taun ja....
mcm murai t'cabut ekoq ja.... huurrrmmm....
n3 pasai ceramah d tgh hr khms 2 sbnqny aku nk post smlm tp dsbbkn line tenet yg slow mengalahkan siput ba alif ba ya so aku bru dpt post ari nie.... hu..hu..hu..hu..

b'blk pd tjk n3 kali nie 'penghulu sgala ari'.... 
spatutnya ari nie kena r isi ngn p'kara2 yg blh dpt pahala....
tul dok?? hu..hu..hu..hu.. 
k r.... kang org kta aku nie dok bobek sorg2 apa r plak d ptg yg indah nie.... ahaks....


adios amigos.... 
ja mata....

No comments: