Followers

Tuesday, January 18, 2011

mEnCAri + mEngUmpUL

hu..hu..hu..hu.. ari nie bru dpt on9 n m'hupdate blog....
eh.. eh.. m'cari + mengumpul????
nk m'cari apa????
nk mengumpul apa????
nk kumpul setem ka????
uits.... ya ka nk kumpul setem????
tapiiii.... x slhkn kalu aku nk kumpul setem????

hehu.... skrg nie aku dok kumpul shawl....
selain shawl ada gak aku kumpul selendang n aksesori yg pakai ngn shawl....
ahaks.... dsbbkn kegilaan aku yg like mewindow shppg aku tlh d warning oleh otosan n oka-san.... hu..hu..hu..hu.. 
skrg nie kn senang ja nk wndw shppg kan?? kan?? kan??
sglny d hjg jr anda ja.... ahaks....
aku pn mrpakn slh sorg kpd pnymbg wndw shppg on9/e-shope nie....
plh mn yg b'kenan n klik ja.... then bank in ja ur money.... 
aftr dat.... walla.... u'll get ur things.... ahaks....
nie yg wat aku semakin crazy mewindow shppg on9 nie....

hehu.... but diz year aku kena kurangkn mewndw shppg nie....
huk..huk..huk..huk.. alaaaa...... huuuurrrrmmmmmm.....
tapiiii.... kalau skali skala mewndw shppg apa slhny dok??
hak..hak..hak..hak.. kpl aku dh naik tanduk nie.... 
syuh..syuh..syuh.. g men jauh2....
jgn m'goda aku lg wat ms skrg nie.... ahaks....
sabar babe.... sabar.... hu..hu..hu..hu..




ja mata....

 

No comments: