Followers

Friday, July 1, 2011

nAMakU dIsItU

Assalamualaikum and good evening....
Moshi..moshi..ollaa..

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Julai....
Perrgghhh.. cepat tul masa berlalu....
Pejam celik pejam celik lagi 7 hari genap 2 bulan aku praktikal....
Tak sangka aku begitu cepat masa berlalu....
Hu..hu..hu..hu.. sambil menghitung hari nak menyambut bulan Ramadhan + dok menghitung jari habis praktikal n + menghitung hari umur yang makin meningkat lagi 3 bulan dari sekarang....
Dah tua rupanya aku nie tapi masih lagi sendiri....
Takpalah.. insyaAllah.. sampai seru nanti ada la teman yang sudi menemani aku hingga hujung nyawa.... amin....

Hu..hu..hu..hu.. actually nak cerita pasal lain tapi keluaq cerita lain plak..
Dah lama aku x join contest.. windu r plak....
Setelah lama x menjoinkan diri tiba-tiba perasaan nak join 2 membuak-buak plak n akhirnya aku join contest anjuran IDMA TEXTILE....
Senarai nama peserta dah kuaq n namaku ada disitu..
All the best kepada semua peserta termasuk la aku.... he..he..he..he..



Ada anak panah 2 r namaku.. hu..hu..hu..hu..

2 comments:

Idah said...

good luck...semoga dpt hadiah yg diidamkan.

MisS CikU said...

thnk's idah..