Followers

Saturday, June 18, 2011

kEb0SanAn kEmELanDAan kEdIriKUaN

Assalamualaikum..
Moshi..moshi..

Pergghh.. dah lama aku x hupdate blog.. adeeehh.. bila xdak mood nie kemalasan tinggi ya amat.. kalah Gunung Everest.. hak..hak..hak..hak..
Ermmm.. banyak benda nak story mory tapiiii.. adeehhh.. semuanya dah jadi basi..
Huurrrmmm.. contest pun dah lama aku x join.. bukan contest ja aku dah lama x join terapi aku pun dah lama x bergerak.. huk..huk..huk..huk..
Selalu gak r aku menjalani terapi secara on9 nie tapiii sekarang dah x boleh n dah kurang dah.. terapi on9?? mcm na 2 terapi on9??
Hik..hik..hik..hik.. ala senang ja r terapi on9 nie..
Terapi on9 aku adalah shopping.. he..he..he..he..
Ok lah.. aku dah x tau nak taip apa.. xdak idea dah nak taip r..

adios amigos..
ja mata..


No comments: