Followers

Wednesday, March 30, 2011

akU dAh gILa

Assalamualaikum & very good afternoon....
hu..hu..hu..hu..
apakah?? mengapakah??
kenapakah?? bagaimanakah??
siapakah????
lorh.... dh n3 pn aku dh gila....
aku r yg dh gila.... aigo....
weiiii.... tp bukan gila meroyan or yg sama waktu ngn nya ok....
kegilaan aku sudah start ms aku e-shoppe sbntr td....
walaweiiii.... mcm na nk buang kegilaan aku nie????
dh tahan nafsu pn msh leh t'babas gak....
*dush..dush..dush..dush.. hamik ang sejibik....
+ plak ngn final exam is around the conner....
arrrggghhhhh.... dh r xdk study week....
hbs clz hr jumaat hr sabtu exam....
walaweiiii.... aku dh gila nie....
+ berdebar2 ngn tesis lg....
arrggghhhh.... mcm malang ja rs wat tesis sem nie....
aigo.... redho ja la....

wassalam....
adios amigos....
ja mata....

No comments: